miercuri, decembrie 30, 2009

Weekend la tara

E sfarsit de an. Am facut curatenie generala, piftia e pe foc, mai am de facut doar ceva salate si dulciuri  asa ca profit de clipele astea libere pentru a pune ordine in fotografiile si postarile mai vechi (am constatat ca blogul meu e o varza!!!) . Tocmai am gasit acest set de fotografii facute la tara in vara lui 2008, postate la vremea lor dar pierdute intre timp.

Pichi, nou sosit in familie
O parte din preparatele cu care ne astepta mama
ardei cu zacusca
oua umplute cu ficat
rosii cu icre
cartofi umpluti, castraveti din gradina
salau pane
si... o vizita in gradina A rodit nucul, s-au copt rosiile si ardeii iar rasadurile de toamna sunt maricele
Foarte important! Prazul
Betuta cu chef de sotii (ea adora sa stea in gradina)

Un comentariu:


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină