luni, octombrie 03, 2016

Parcul Romanescu - 1 Octombrie 2016

Am petrecut o seara se sambata minunata! Noaptea de dupa a fost mai grea... Raducu a facut enterocolita si i-a fost cam rau...

Am ras, am cantat, ne-am jucat, ne-am alintat, ne-am plimbat cateva ore bune, am vizitat animalele, lacul, si evident locul de joaca pentru copilasi :)) 

Natura are o tenta ruginie, miroase pregnant a toamna... e octombrie de acum.

So, vorba cantecului: culorile... toate splendorile... sunt ale noastre... n-o sa-ti ofer ce n-am promis...












































4 comentarii:

  1. Mulțumesc domnule pentru vrăjile tale reale. Numele meu este Zara Matteo. Acest lucru este cu adevărat incredibil și nu am experimentat niciodată așa ceva în viața mea. Înainte de a vă cunoaște, domnule, am încercat toate mijloacele probabile pe care le-am putut pentru a-mi aduce soțul înapoi, dar am ajuns să-mi dau seama că nimic nu funcționează pentru mine și că soțul meu a dezvoltat multă ură pentru mine. Am crezut că nu există nicio speranță de a mă reîntâlni cu fostul meu soț. Dar când am citit recenzii bune despre modul în care DR WHITE îi ajută pe ceilalți, am decis să-i trimit un mesaj prin WhatsApp: +17168691327. să încerc și am făcut tot ce mi-a instruit și am avut încredere în el și i-am urmat instrucțiunile, întrucât el mi-a garantat în 48 de ore și tocmai atunci fostul meu m-a sunat. Domnule, acum suntem mai fericiți ca niciodată. Totul arată perfect și atât de natural! Vă mulțumesc foarte mult domnule pentru vrăjile dvs. autentice și incontestabile. aici din nou e-mailul său:

    wightmagicmaster@gmail.com

    .com Îl poți și Whatsapp:
    +17168691327

    RăspundețiȘtergere
  2. Împărtășesc această mărturie cu partenerii care suferă în relațiile lor pentru că există o soluție de durată. Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 3 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut stăpâni durerile care îmi chinuiau inima. Am fost rănit și confuz. Am avut nevoie de ajutor așa că am făcut niște cercetări pe internet și am dat peste un site unde am văzut că Dr. Ediomo, vrăjitor, poate ajuta la recuperarea iubiților. Am contactat-o ​​și a făcut o rugăciune și vrăji speciale pentru mine. Spre surprinderea mea, dupa 2 zile, sotul meu s-a intors acasa. Astfel ne-am reunit și a fost multă dragoste, bucurie și pace în familie. De asemenea, puteți contacta Dr. Ediomo, un expert puternic pentru soluții
    1) aduce-ți înapoi fostul iubit
    2) Aduceți soțul sau soția împreună
    3) Dacă ai iepe de noapte
    4) Leac pentru HIV și Cancer
    5) Inel magic puternic
    6) Farmecul norocos
    7) Ruperea obsesiei
    8) Probleme legate de naștere și sarcină Contact EMAIL:drediomo77@gmail.com Puteți, de asemenea, Whatsapp +2349132180420

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină