marți, februarie 11, 2014

Orez cu lapte si zmeura

De cand am ramas insarcinata am mancat putine dulciuri. Nu a fost ceva impus, pur si simplu n-am avut pofta de dulce. M-am rasfatat cu o inghetata cand si cand dar doar asa "de fite" (am vazut in filmele americane ca femeile insarcinate au pofta de muraturi si inghetata) iar acasa mi-am pregatit de cateva ori desertul copilariei: orez cu lapte.
  • - o cana orez
  • - 3-4 cani lapte dulce
  • - un praf sare
  • - zahar dupa gust
  • - piure de fructe (optional)
MDP:
Orezul se alege si se spala bine. Se pune la fiert cu laptele, sarea si zaharul. Dupa ce bobul de orez s-a muiat se reduce focul si se continua fierberea. Trebuie mestecat destul de des pentru ca exista riscul sa se afume.
Dupa ce orezul a fiert complet se stinge focul si se lasa compozitia sa respire.
Se amesteca apoi cu un piure de fructe.
Ideal ar fi caise sau piersici dar merg bine si zmeuricile. Noi am avut o productie buna de zameura si visine in vara asta si am congelat o multime.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină