marți, februarie 11, 2014

Manusi fara degete tricotate/ Knitted Fingerless Gloves

Stiu ca afara zapada aproape s-a topit si adie un vanticel primavaratec dar mama mea are probleme cu circulatia (mai mereu mainile ei sunt reci) asa ca m-am gandit sa ii vin in ajutor cu o pereche de manusi fara degete tricotate.
Am gasit pe net cel mai simplu model cu putinta, un model care poate fi facut chiar si de un incepator in arta tricotajului. Tutorialul l-am gasit pe YouTube:

Ca si materiale am folosit lana naturala in fir foarte gros (am ales 3 nuante de albastru) si andrele circulare no. 4.


Sunt foarte practice si foarte calduroase.


Un comentariu:

  1. Ce mai faci Niko? Ce face bebe? Nastere usoara daca nu s-a intamplat deja! :)

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină