marți, iunie 21, 2011

Mosii de vara

V-am spus deja, cum a inceput concediul am si evadat din Craiova. 
La tara... am respirat aer curat, m-am plimbat desculta prin praf, am mancat cirese parguite pana m-a durut burta, am cules iarba pentru pui (cu tot cu urzici) si am copilit rosiile (recunosc, pentru operatiunea asta am fost mai intai instruita).  Dar cel mai important a fost sentimentul pe care l-am trait privind ciresul nostru. L-am lasat cu ciresele abia date in parg cand am plecat la munte si l-am gasit cu ele coapte in chiar Sambata Mosilor de vara. Era pregatit sa-i fie culese si impartite roadele..

Asa e obiceiul pe la noi: sa se imparta pahare sau cani cu apa ori alte bauturi, gris cu lapte si cirese.
Up date:
Mosii de vara 2012 (pregatirile le-am facut singura la Craiova)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină