marți, iulie 06, 2010

Placinta cu branza si spanac

O placinta de primavara  usoara si gustoasa!

Ingrediente (pentru o tava ceva mai mare - eu am folosit tava de friptura)
  • - 1 pachet paste
  • - cateva fire de ceapa verde
  • - 1/2 kg branza telemea
  • - cateva ciuperci (sau mai multe, depinde de gustul fiecaruia)
  • - 1/2 kg spanac (eu am folosit spanac congelat din comert)
  • - 4 oua
  • - ulei sau unt

MDP:
Se fierb pastele. Se caleste in ulei ceapa taiata rondele. Se adauga peste ceapa ciupercile tocate.Dupa ce ciupercile si ceapa s-au inmuiat se adauga spanacul bine scurs. Se caleste si acesta si apoi se adauga branza taiata cuburi. Dupa ce se topeste si branza se lasa amestecul sa se racoreasca putin si apoi se amesteca cu pastele. Se bat bine cele patru oua si se rastoarna peste paste. Se pune tava la cuptor la foc portivit timp de 20 minute.Se portioneaza rece si se serveste. 
Eu am taiat un coltisor cat inca era calda pentru ca mirosea teribil ...

2 comentarii:


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină