luni, august 25, 2014

Raducu 6 luni - background

M-am grabit sa adaug imagini cu Raducu pentru a marca implinirea celor 6 luni dar in esenta lucrurile sunt mai complicate :))
Varsta asta a adus multe schimbari in viata noastra/a puiului nostru.
De pilda, in ultima vreme exersam tot mai mult joaca in pozitia sezut (aici profitam de noile jucarii primite de la matusa Vio, jucarii de care copilul e extrem de incantat)


Apoi... am inceput in sfarsit diversificarea alimentatiei. Despre diversificare fiecare persoana pe care am intalnit-o are o parere, internetul abunda in sfaturi deseori ciudate si chiar cartile de secialitate contin informatii contradictorii. Asa ca, am urmat in mare masura propriile instincte la care am adaugat bine`nteles experienta mamei mele.
Am inceput cu suc de morcov, supa de morcov (in care am introdus treptat si alte legume) iar acum copilul serveste cu mare placere supa clara de legume si piure de morcov
mar ras cu branza de vaci (pregatita din lapte de vaca si zeama de lamaie), piure de mar fiert la aburi, piure de banane, zeama de lubenita (pe asta o adora)
...urmeaza piureul de avocado (l-am cumparat, acum asteptam sa se coaca) plus combinatiile aferente.

Si pentru ca petrecem inca foarte mult timp afara iar vara e pe sfarsite am pus ordine in hainutele mai groase. Aproape ca nu`mi vine sa cred cat de mult a crescut baietelul meu... a ajuns la numarul 17 la incaltaminte si poarta hainute pe a caror eticheta scrie "12 luni".
Astazi a imbracat pentru prima data un trening primit de la mosica lui, trening pe care gandeam ca o sa-l poarte cand va merge in picioare (l-am fotografiat in timp ce gangurea ceva):
Pentru ca in continuare nu-i place caciula arici (care de altfel nici nu-l mai cuprinde) 
 am probat o alta caciulita pe care i-am tricotat-o tot in perioada sarcinii. Modelul l-am gasit in revista "Lucrul de mana" si l-am tricotat mai mult pentru ca imi amintea de caciulile copilariei mele, in realitate e foarte practica.
Am observat ca i se schimba mult fizionomia in functie de caciula/gluga pe care o poarta sau nu.





Peste toate copilul meu e innebunit dupa desenele animate si eu, cea care blamam toti parintii pentru ca isi lasa copiii in fata televizorului de la varste atat de mici, ma uit cu fiul meu la JimJam. Urmarim Purcelusul slim si Vacuta Coni (habar n-am daca am scris corect).
Cam asta e. Va pupam, Domnul sa va aiba in paza!

2 comentarii:

  1. am zis sa nu mai comentez ca prea mereu numai eu scriu comentarii,da' nu pot sa ma-abtin!
    fericit copil,se citeste pe fata lui fericirea! si asta e mai rar pt un copil roman, bravo parintilor!
    Cat despre el,cum sa nu il adori cand e asa de expresiv si de "mumos"! Imi place in toate dar e asa de frumusel cu sapca aia........... adorabil! Si cu caciulita tricotata de tine e super, de fapt cu toate! si cu gluga :XXX
    Stii mami ce zicea cand ii puneai treningul? "mami, eu vreau sa ma joc si tu te tii de sedinte foto?" :))))) PUP manutele lui raducu:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' de ce sa nu mai comentezi? Ne face mare placere desi, iata, ne invrednicim mai rar sa raspundem.

    Ai dreptate in ce-l priveste pe pisicher, e mereu vesel si pus pe sotii. Deja trei sferturi din timpul petrecut impreuna e numai joaca.
    Te pupam!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină