marți, mai 27, 2014

Prima mea postare de pe telefon

Exista un inceput pentru toate  :-)
Suntem la tara, ne bucuram de natura si aer curat dar mai ales de tehnica moderna... glumesc, desigur. Astazi a fost o zi ploioasa si n-am iesit afara  deloc iar intr-o repriza de somn a lui Raducu m-am conectat la blogger

Scurt jurnal:
Ascultam Cutiuta muzicala (fara link, pana ma obianuiesc cu net-ul pe telefon e mai greu...
Lucrez o fata de masa inceputa de mama mea

Citesc

si sper ca maine sa fie din nou o zi frumoasa si sa petrecem tot timpul afara, sa ne bucuram
de razele soarelui
de zumzaitul albinelor
De cintecul privighetorilor
De dansul fluturilor
De parfumul trandafirilor....

Va dorim tuturor zile senine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină