vineri, august 29, 2008

Solutii de curatat preparate in casa

Am vazut acum ceva timp aceste doua retete minunate pe blogul Irinei :
Am pus in practica ambele retete si sint foarte multumita de rezultate. Sint mai ieftine si mult mai eficiente decat solutiile din comert.
Am pregatit balsamul de rufe cu ulei de lacramioara. Datorita acestei arome rufele au un parfum subtil si placut iar datorita otetului culorile rufelor sint mai vii.
Astazi am folosit solutia de mobila pentru a curata usile si acum am impresia ca sint noi datorita luciului lor.
Irina,
Iti multumim foarte mult. Sotul meu ma intreaba cind ne furnizezi reteta pentru detergent de rufe automat....

Un comentariu:


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină