vineri, februarie 20, 2015

Valea Prahovei

Am fost cateva zile la Brasov si, cu voia Domnului, ma mai duc. Mi-a placut mult calatoria cu Softronic. Ieftin, elegant si extraordinar de curat. Trenul are prize (chiar am avut nevoie sa incarc telefonul), conexiune Wi-Fi, automate pentru cafea, dulciuri si sucuri, etc). Rezervarea am facut-o pe internet si mi-a placut ca am putut alege locurile iar biletele le-am platit in tren. Personalul mi s-a parut extrem de placut, s-au purtat cu noi de parca eram vechi cunostinte...
Ce sa mai vorbim... nota maxima! De mult n-am mai calatorit cu atata placere.

 

Vedeti? De asta ii iubesc eu pe oltenii mei: cand se ambitioneaza chiar fac lucruri minunate :))


Am plecat fara aparatul foto la noi, imaginile sunt surprinse cu telefonul mobil. Trebuie sa vi le arat totusi :)

 Trenul zapezii si Gara Sinaia cu parfumul ei regal... apoi Brasovul : Cercul militar si Piata Sfatului :
 


Pe curand,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină