miercuri, septembrie 09, 2009

Dulceata asortata

Aveam cateva smochine foarte coapte pe care nu vroiam sa le pierd dar nici nu erau suficiente pentru o portie sanatoasa de dulceata asa ca am facut o combinatie din ce am gasit prin frigider.

 Am folosit:
™ -1 kg zahar
™ -1 cana apa
™ - 1 kg smochine
™ - 1 para
™ - 2 mere
™ - 1 strugure mare alb

Am caramelizat zaharul si l-am stins cu apa. Am lasat sa fiarba siropul pana a fost bine legat. Am taiat fructele bucati(adica smochinele sferturi, para/merele cubulete si boabele de strugure pe jumatate pentru a le inlatura semintele). Am pus si fructele la fiert si a rezultat o dulceata frumos colorata si extrem de parfumata:

Pofta buna si serviciu usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină