marți, ianuarie 26, 2016

Jurnalul unei femei simple (15)

 
 
PENTRU ASTAZI  Marti 26 IANUARIE 2016, ORA 23.20  Afara… e noapte si frig (e iarna)  
Ziua de astazi: a fost grea, dar parca nu atat de grea ca cea de ieri 
 
 Ma gandesc… ca mai am inca foarte multe de invatat
 Sunt recunoscatoare… pentru orice imi aduce un zambet (in ultima vreme ma bantuie tristetea si incerc din rasputeri sa o alung) 
In bucatarie… la cina am avut peste si legume la gratar apoi am impartit cu totii un bol de fructe  
 Port… pajama 
 Lucrez/creez…  lucrez la birou si cam atat :(  astept sa creasca zilele si sa am lumina  naturala pentru goblen, mi-e tare dor sa cos… 
Ma intreb… de ce nu mi-am ales o alta meserie 
Citesc… Supravietuitoare ale cancerului de san-Povesti adevarate de Colleen Sell, dar mi se pare tare slabuta 
Sper… Sa nu intervina nimic si sa avem o vacanta frumoasa in vara, astazi am facut rezervarea 
Abia astept sa… ma asez in pat, sunt franta de oboseala
Invat… despre conturi cu clasificatii bugetare, inregistrari contabile si o gramada de lucruri pe care nu credeam ca le voi invata vreodata 
 Prin casa… e cald si bine, buni e cea care se lupta cu dezordinea 
 Un citat pentru azi… un aforism de Valeriu Butulescu: Etica e doar un paravan de flori. În spatele ei se ascunde lumea reală, ca un uriaş abator.
 Unul din lucrurile mele favorite… icoanele, cum le privesc imi induc o stare de bine
 Cateva planuri pentru restul saptamanii: nimic special
O imagine pentru azi
Barred Owl

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină