luni, mai 21, 2012

Mosii de iarna 2012

Postarea de fata este deopotriva o usoara intoarcere in timp, o incercare de a mai aduce in prim-plan cate ceva din multimea de materiale adunate in draft si o incursiune pentru urmatoarele doua retete:
doua placinte, una mai grozava decat cealalta...

Mosii de iarna 2012 

Mi se pare c-a trecut o vesnicie de atunci dar in realitate nu s-au scurs decat trei luni. 
La noi in februarie ningea si viscolea aproape zilnic; abia am ajuns la morminte. Am facut o mica partie cu o matura gasita in pridvorul bisericii dar mai mult am inotat prin zapada. Imi aduc aminte ca am si racit atunci pentru ca zapada ne-a ajuns pana la piele si in biserica a fost destul de frig (am dardait zdravan aproape tot timpul slujbei).
 La mormantul tatalui meu am gasit inghetate in zapada florile pe care i le dusesem in decembrie 2011:

Ne-am aliniat si noi vinul si mancarea, am aprins lumanari,

si ne-am rugat, impreuna cu parintele desigur, pentru odihna adormitilor nostrii

(prea multe fotografii in biserica n-am facut eu pentru ca n-am vrut sa stric solemnitatea momentului)

Am impartit racituri de porc, coliva, japoneze (cumparate) si dulciuri. Eu am pregatit coliva, prescurile si doua placinte delicioase : una cu dovleac si alta cu branza sarata



Urmeaza si retetele lor, promit!
Niko

Un comentariu:


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină