vineri, februarie 24, 2012

Prajitura cu visine si mac

La multi ani de DRAGOBETE!!!
Va ofer un dulce virtual pentru aceasta minunata zi...
Se face un pandispan din 5 oua, 5 linguri cu varf zahar, 4 linguri apa, 4 linguri ulei, 6 linguri faina, un praf de copt, un praf sare si 2-3 linguri mac. Stiti deja cum se procedeaza: se separa ouale, se amesteca galbenusurile cu apa si uleiul, apoi cu ingredientele uscate. Albusurile se bat spuma cu zaharul si se inglobeaza compozitiei de galbenusuri. Pentru un plus de savoare si un gusr racoritor puteti adauga fructe din conelator (eu am ales visine).
Se coace prajitura in tava tapetata cu hartie de copt pana trece testul scobitorii. Eu am lasat focul ceva mai puternic si prajitura mea s-a parlit mai mult decat trebuia. Voi sa lasati focul la mediu. Prajitura se portioneaza dupa ce s-a racit.
S-aveti pofta si sa fiti iubiti!!!


sau se face pandispanul fara mac (cu fructe de mai multe feluri)
Niko

2 comentarii:

  1. multumim pentru urari,acelasi lucru iti doresc si eu tie,multumim si pentru dulcele virtual minunat,o seara buna

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină