marți, iunie 08, 2010

Plachie de macrou si orez cu loboda

In postul lui Sanpetru e dezlegare la peste in fiecare sambata si duminica. Asa ca va invit la o banala dar delicioasa plachie de macrou alaturi de o garnitura gustoasa si hranitoare.
Pentru plachie am rumenit pestele (1 kg macrou) spalat, curatat si portionat in prealabil:
Picture 069
Peste peste am adaugat in pahar mare de vin, piper boabe, cateva foi de dafin, zeama de la o lamaie, un pahar mic de ulei si o jumatate de litru bulion de casa. Am lasat totul sa fiarba (se poate pune si la cuptor, depinde de voi ce varianta alegeti):
Picture 074
Pentru garnitura am mixat doua retete adica cea de la Amalia si cea de la Anuska si iata ce a iesit:
Picture 072
Picture 067
Picture 073
Picture 076
Picture 075

Post cu folos!
Picture 041
Picture 042

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină