luni, mai 24, 2010

Vafe cu frisca si fructe

Daca anul trecut am primit cadou de ziua mea o presa pentru fursecuri, anul asta am primit... o presa pentru vafe, cumparata de la Altex:

Fireste ca am pus-o imediat la treaba :))
Am testat deja vreo 3 retete pentru vafe dulci ... hmm..  supergustoase iar cele de astazi au fost divine! O sa  le postez zilele urmatoare. Pana atunci va arat un desert simplu dar savuros: vafe cu frisca si fructe
Pentru vafe reteta am gasit-o la Mihaela:
  • - 450 g faina
  • -1lingura praf de copt
  • -1/2 lingurita sare
  • -2 lingurite zahar
  • -400 ml iaurt
  • -2 oua separate
  • -80 ml unt topit
  • -un pliculet de vanilie
Ouale se separa. Galbenusurile se amesteca cu restul de ingredientelumede. Separat se amesteca ingredientele uscate, se incorporeaza peste cele umede, se adauga si albusurile batute spuma si se coc vafele la presa (de preferat la o treapta mai mica - eu le-am copt la treapta 4 desi aparatul are in total 10 astfel de trepte de temperatura).
Se umplu vafele cu frisca si fructe la alegere:


  

7 comentarii:

  1. Cine te rasfata cu asemenea scule? :))
    Arata tare apetisant vafele tale....cu frisca si capsuni...iamii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai cine sa ma rasfete decat sotul meu? Adica cel care mananca si cele mai mulet dulciuri :))
    te pup si te urmaresc in calatoria vostra prin Transilvania

    RăspundețiȘtergere
  3. sa il folosesti sanatoasa si sa papati multe wafe delicioase

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim Ana!

    Se pare ca nu-mi iese figura cu noul widget :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne... Niko, nu ma tenta, ca-mi cumpar si eu masinarie din asta. Imi plac vafele de mor ! Arata grozav ale tale ! N-am incercat cu sirop de artar, chiar as fi curioasa cum sunt.

    RăspundețiȘtergere
  6. Leo,
    nici eu n-am incercat cu sirop de artar dar am incercat cu miere, scortisoara, banane, nuci si nici nu mai tin minte cate (deja am cateva kg in plus)

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină