joi, aprilie 08, 2010

Sumarul unui Paşte reuşit

...pe care l-am petrecut cu rudele.
Sâmbătă la mama si impreună cu ea am pregatit colacei, drob, ciorbă de miel la tuci, dulciuri, friptură, etc si am plecat la Inviere.
Am respectat obiceiul de a aseza o brazdă lângă treptele de la intrarea in casa pentru a păşi peste ea la întoarcerea de la biserică.
Am luat Lumină, Paşte, am ciocnit oua, am aprins lumânarele şi am tămaiat bucatele pe care apoi le-am împarţit, ne-am ospătat si am plecat la drum...
Am făcut câteva popasuri pe la rude si ne-am oprit in Mehedinti, la mama-soacră.
Aici s-au încins grătarele (cumnatul meu le-a incins, haha) si a pocnit şampania. Ne-am bucurat de vremea bună, de corcoduşii înfloriţi şi in general de orice am intalnit :))





Un singur defect au avut sărbătorile astea, au trecut prea repede.

4 comentarii:

  1. Chiar a trecut prea repede...Frumos si bine ati petrecut! Sa va fie de bine!Poarta aia ciupeste retina! :D
    Am luat si eu o portie de ciorbita de aia...arata demential!
    Un weekend minunat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. arte frumos ! Sarbatori traditionale cum rar mai vezi ! :)
    Hristos a inviat !

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim Ana, a fost bine, bine.
    Cat despre poarta... era proaspat vopsita, se pregatisera oamenii pentru sarbatori :))

    Leo,
    Adevarat a inviat! Multumesc c-ai trecut pe aici.

    Pescar,
    Adevarat a inviat!
    Am vazut ca mi-ai scris o gramada de comentarii si imi cer scuze ca nu ti-am raspuns la toate. Doar ce ne-am intors de la tara si suntem franti de oboseala.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină