marți, aprilie 27, 2010

Puterea obisnuintei


Astazi a fost pana de curent in centrul orasului (anuntata in ziarul local) motiv pentru care la pranz am primit liber de la birou!!!  Oau, n-am mai avut o dupamiaza libera de nu stiu cand...ma gandeam eu. Ce sa fac? M-as fi putut plimba pe strazi, as fi putut colinda prin magazine... mi-era dor si de o inghetata... pana la urma din toate astea n-am ales nimic. Am plecat catre casa iar acasa ce credeti ca am facut? am gatit (si inca mai am ceva in cuptor deci pot spune ca gatesc in continuare). Pe principiul "Eu cand vreau sa fluier, fluier" am facut:
- Ciorba de perosoare
- Ciorba de loboda
- Varza a la Cluj
- Mancare de dovlecei
Iar acum in loc de relaxare ce fac? Postez pe blog...
Dar va arat numai cum s-a transformat naturain doua saptamani si apoi ma duc sa vad "Dorian Gray".





o ocheada in curtea vecinului (stiu ca nu-i frumos dar imi plac lalelele lui la nebunie)

 bine... si ale mamei imi plac mai ales ca le-a plantat sub visin si acum par ca au rasarit din zapada:

O sa revin cu retetele in imagini. Pana atunci va doresc numai bine!

7 comentarii:

  1. Pana la mine miroase liliacul tau! :)
    Ce de mancarica buna ai facut...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa-i, miroase bine,
    si a liliac, si a mancare buna!
    asteptam pozele!

    RăspundețiȘtergere
  3. asa-i ca v-am impresionat? :))
    VA PUPPPPP!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa e natura acasa:) si liliacul tau arata supeerb!
    Imbratisari de departe si mai astept poze:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Premiu si leapsa : http://caminulmeu.blogspot.com/2010/04/premiu-si-leapsa_30.html

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. O zi buna Alina!
    Iti multumesc ca te-ai gandit la mine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si noi va imbratisam Dana, bine v-ati reintors acasa!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină