miercuri, aprilie 14, 2010

Pască fără aluat

Anul ăsta am încercat ceva nou: pasca fără aluat. Reţeta am gasit-o la Edith şi deşi conţinea un plic de praf de budincă (pe care o urăsc) am respectat-o :D

Ingrediente
  • 800 gr branza de vaci (eu am avut urda dulce)
  • 5 linguri faina
  • 1 plic de praf budinca de vanilie nepreparata (pe care am aflat ulterior ca o putem înlocui cu lapte praf)
  • o lingurita de praf de copt stins cu lamaie
  • 200 ml smantana grasa, 25%
  • 5 oua
  • 12 linguri zahar
  • coaja de lamaie, zahar vanilat(cam 5 pliculete)
  • 100 gr stafide(cam o mana)
MDP
Brânza se pune într-o sită inoxidabila la scurs. Gălbenuşurile se separă de albuşuri, albuşurile se bat spumă iar gălbenuşurile se amestecă cu zahărul, faina, brânza, aromele, praful de budincă, etc Se adaugă albuşurile bătute spuma şi stafidele, se pune totul la cuptor într-o formă tapetată cu hârtie de copt.


E uşor bronzată din cauza cuptorului meu... dar a fost supergustoasă!

 Poftă bună!

5 comentarii:

  1. Arată foarte bine. Eu cred că amidonul din praful de budincă a ajutat și la textură și la gust. A ieșit probabil mai cremoasă decât dacă ai fi pus numai lapte praf și ai fi suplimentat cu făină. Cred că știu de ce urăști budinca la plic, dar e totuși bine că nu conține altceva decât amidon. Oricum, cred că pasca s-a terminat deja, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine pe blog te asteapta un premiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina - Caminul meujoi, aprilie 15, 2010

    Noi o facem des. Dar o numim "placinta cu branza" :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bronzata? Arata demential...cel putin noi asa preferam aluaturile , un pic mai coapte decat trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Marilena, pasca a fost grozava... asa ca orice dulce imbogatit cu chimicale :))


    Lili, multumesc mult pentru premiu.


    Alina , nici nu ma mir acum ca am vazut cat de buna e...

    Ana, miltumesc

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină