duminică, aprilie 11, 2010

Drobul nostru cel din fiecare an...



Cantitatile exacte nu le stiu, mama mea il face din ochi.
Organele de miel (la care am adaugat carne macra de vita si ficat de porc) se fierb intr-un tuci plin cu apa bine condimentata din care nu trebuie sa lipseasca foile de dafin si piperul boabe. Dupa ce au fiert se scot pe un platou, se lasa putin sa se raceasca si  se toaca bucatele mici.

  • Se culege din gradina verdeata (ceapa, usturoi, patrunjel, etc)
  • Se curata si se toaca si aceasta
  • Cateva bucati de paine se pun la inmuiat in lapte
  • Painea se stoarce si se amesteca cu verdeturile si cu carnea
  • Se mai adauga oua proaspete (cate va lasa inima) si nota personala : marar la otet
  • Se mesteca totul cu ajutorul unui linguroi de lemn
  • Se pune in tava prapurele de miel (noi am pus si hartie de copt in prealabil)
  • Se toarna amestecul de carne si se acopera
  • Se lasa la cuptor pana se rumeneste bine.
Cei care doresc sa serveasca un drob mai picant pot sa guste amestecul crud si sa-l condimenteze. Noi n-am mai adaugat nimic in plus.


Un comentariu:


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină