miercuri, aprilie 21, 2010

De la tara... din nou

De mult n-am mai avut o iarna atat de grea si o primavara atat de capricioasa. In ciuda lor parca, natura renaste iar eu incerc s-o surprind si s-o pastrez in suflet:




V-am spus ca la noi e obiceiul ca in ziua de Paste sa se puna o brazda cu iarba la intrarea in casa. Ei bine, pentru prima oara de cand ma stiu iarba pusa de mama nu s-a ofilit. De obicei palea dupa o zi si era normal sa fie asa dar cea de anul asta arata grozav si dupa o saptamana. Acum e usor ingalbenita dar se afla in acelasi loc...

Si  la final ca sa-mi motivez cumva oboseala si lipsa de timp trebuie sa va spun ca aproape toata casa de la tara e transformata in santier. Doar o camera e finalizata dar pentru o vreme "functioneaza " ca depozit. Se vad insa schimbarile.

Sa aveti o saptamana usoara cu spor in toate!

2 comentarii:

  1. Doamne ajuta, Niko, si tie iti dorim la fel!
    Frumos tare in paradisul tau de la tara!
    Gand bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minunata e Natura! Pana aici miros zambilele alea! pai spor la santierul de la tara!
    P.S. M-ai dat pe spate cu friptura aia de vita , de mai de jos...de pofta!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină