miercuri, martie 10, 2010

Fasole batuta aperitiv

Un aperitiv festiv si gustos dar... de post.
Se pregateste o portie de fasole batuta (tucalita, mixata, cum preferati sa o numiti) adica: se fierbe fasolea dupa ce a stat minim 2 ore in apa rece,se paseaza si se condimenteaza cu sare, piper, boia dulce si iute, busuioc,etc):

Separat se caleste ceapa in ulei (eu am pus 3 cepe mari la 1 kg fasole). Cand ceapa a devenit aurie se adauga 1 pahar suc de rosii (eu am pus rosii congelate), un praf de sare, unul de piper si se mai lasa pe foc pana devine o mancarica scazuta.
Fasolea batuta se amesteca cu ceapa calita si cu aceasta compozitie se umplu jumatati de gogonele murate sau ardei. Se decoreaza dupa preferinta (pe ale mele le scuzati, aveam febra mare si le-am cam rasolit) si se dau la rece pentru cateva ore. Arata bine si sunt foarte gustoase. Parole! Pentru un plus de culoare puteti umple pe langa gogonele si gogosari, castraveti, etc

 Pentru ca sotul meu nu iubeste gogonelele pentru el am pastrat fasolea in castronele pe care le-am acoperit cu ceapa calita:
Pofta buna!!!

2 comentarii:


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină