duminică, ianuarie 03, 2010

Gustare rustica- oua jumari

(... nu mai stiu cand am publicat reteta asta dar stiu ca e  dejunul meu preferat de cand ma stiu ... o sa revin si cu mostra virtuala)


Gustarea asta imi aminteste de copilarie. E felul in care bunica ne pregatea ouale. Imi amintesc vacantele de vara cind eram la bunici si ne trezeau dimineata razele soarelui. Eram fericiti si lipsiti de griji. Mincam la repezeala fara sa facem nazuri si apoi alergam la joaca.
Din fericire in piata mai gasim femei de la tara care ne vand branza proaspata si oua de la gaini hranite cu iarba asa ca mai putem invia macar pentru cateva minute aroma mancarii de alta data.
Astazi avem : OUA JUMARI
Ingrediente pentru doua portii :

- 4 oua de tara
- 1 lingura ulei de masline (sau de palmier)
- o bucata branza proaspata de oaie
Mod de preparare :
Se sfarama branza cu o furculita. Intr-o tigaie se pune grasimea la incins. Se adauga in tigaie branza si se lasa in continuare pe foc pana ce branza se topeste putin. Apoi se trage tigaia de pe foc si se pun in ea ouale. Se amesteca totul bine cu lingura de lemn si din nou se pune tigaia pe foc pentru cateva minute (pana se coaguleaza oul).
Se serveste cu legume si paine alba.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină