duminică, ianuarie 10, 2010

Fasole pastai cu sana



O mancarica usor de preparat si numai buna pentru o schimbare de meniu (dupa atatea piftii si fripturi... desi poate fi si o delicioasa garnitura la friptura).
Fasolea pastai (la mine au fost cam 500g) congelata sau din conserva se trece sub jet de apa rece si se fierbe in apa clocotita cu putina sare. Dupa ce a fiert se caleste in 100 ml untdelemn impreuna cu 2 cepe tocate potrivit:

Dupa ce s-a calit se adauga sana (un pahar obisnuit ~ 100g) amestecata cu o lingura faina si putina apa. Eu am renuntat la faina si am adaugat sana simpla:

Cand s-a omogenizat am adaugat mararul si gata:



Daca va intrebati care e semnificatia colajului: florile... le-am cumparat pentru a ne infrumuseta curtea.

Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină