vineri, ianuarie 08, 2010

Cirnati de casa

Se ia un porc (la 100-110 kg), se parleste cu foc de paie  dupa care se transeaza si se trece la prepararea carnatilor.
Ingrediente:
pentru fiecare 1 kg de carne de porc se adauga 1 kg carne de vita, 500 g slanina, 40 g sare, 2-3 grame piper pisat, usturoi (cat de mult), si boia dulce dupa gust.

Carnea de vita o aveam la congelator. Am taiat-o bucatele cat era putin inghetata si am macinat-o prin masina de tocat electrica.
 Am trecut apoi prin aceeasi masina carnea de porc, slanina, usturoiul si piperul.
   Am pus tulumba pentru carnati si am umplut matele subtiri. Le-am asezat apoi la uscat.
 
Dupa uscare au mers la fum si acum sunt gata de servit.
Grozavi!
Noua ne plac facuti colac, prajiti in tigaie si serviti cu mamaliga si muraturi.
 

5 comentarii:

  1. Iooooooi, ce-mi faci....salivez de numa-numa!!!!
    Good job!
    Nu gasesti nicaieri carnati mai buni decat aia facuti de tine...mi-amintesc asa tare de copilarie si de gustul celor facuti de mama...

    RăspundețiȘtergere
  2. Rodica, i-am afumat deja. Te asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tartoras drag,
    imi pare rau ca ti-am facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce fain arata! O bunatate...

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină