vineri, octombrie 23, 2009

Galuste cu prune

Bunica sotului meu gatea foarte des si cu mare pricepere galuste cu prune. Am pregatit si eu in iarna (de pofta) galuste cu mere. Au fost delicioase si ne-am bucurat de ele dar intre timp am aflat ca bunica sotului meu nu pregatea aluatul de galuste cu cartofi asa ca am cautat ceva diferit. Am gasit la Amalia o reteta de aluat usoara si rapida:
Ingrediente:
  • 150 ml apa
  • 250 g runt
  • aprox 250 gr gris
  • 3-4 oua
  • 4 linguri faina
MDP: apa si grasimea se fierb, se toarna grisul in ploaie si se lasa compozitia sa se raceasca. Se adauga pe rand ouale si faina. Cu compozitia rezultata se imbraca prunele.
Eu am injumatatit fuctele pentru ca erau uriase:
Am fiert galustele intr-un vas mare cu multa apa:
Am calit pesmetul fara grasime:
Galustele fierte le-am trecut prin pesmetul amestecat cu zahar:

Nu va mai spun cat au fost de bune!
Pentru un plus de savoare si consistenta puteti adauga si in mijlocul prunelor si in pesmet ceva nuca macinata.
Pofta buuuna!


2 comentarii:

  1. Bine te-am regasit Niko!
    tare bine arata galustele tale:). Am facut si eu caci prea imi era dor de ceva traditional si am simtit intr-adevar aroma de "acasa"
    O zi buna iti doresc!

    ps. imi place noua fatza a blogului tau si headerul mai ales.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Dana,
    multumesc de vizita! Fotografia din header e facuta de mine.
    Am vazut ca si tu ai schimbat fata blogului, imi place!

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină