vineri, octombrie 23, 2009

Compot de piersici

Avem la tara trei piersici care au facut in toamna asta fructe pentru prima data. S-au copt foarte tarziu dar sunt deosebit de gustoase si parfumate, atat de parfumate incat n-am adaugat in compot nimic in afara de zahar tos si apa de la fantana.
Am curatat fructele si le-am portionat pentru ca erau lovite "pe alocuri" asa cum sunt toate fructele care provin din pomi netratati chimic:Le-am pus in borcane si am pregatit pe foc un sirop (nu foarte dulce) din apa si zahar. Proportia ar fi 1 si 1/2 cana cu zahar la un litru de apa. Daca nu vi se pare suficient de dulce mai puteti completa cu putin zahar dar trebuie sa tineti cont si de dulceata fructelor.
Am pus piersicile in borcane si le-am acoperit cu siropul caldut. Am capacit si am sterilizat borcanele o jumatate de ora.
A iesit o minune! L-am gustat weekend-ul trecut.



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină