miercuri, iunie 10, 2009

Plantele mele


Curtea de la tara e atat de insorita incat plantelor le merge din plin. Au rasarit freziile, gladiolele, regina noptii, florile de piatra, au inflorit anemonele, bujorii, lamaita si ... trandafirii.
Nu acelasi lucru pot sa spun despre planetele mele de la Craiova. Nu stiu de ce dar aproape nici o floare cumparata din supermarket nu rezista la mine. Am cumparat ingrasamant, le-am udat regulat, degeaba: dupa cateva zile devin anemice, palesc si mor.
Mai am in casa doar cateva flori pe care mi le-a dat bunica de pomana, vreo doua pe care le-am primit cadou cu diverse ocazii si alte cateva pe care le-am prins prin lastar si le-am ingrijit pana s-au facut mari. Astazi m-am ocupat putin de ele. Le-am tuns pentru a le improspata, le-am dus pe rand la baie si le-am facut dus (erau cam prafuite) apoi le-am mutat in casa pentru ca in balcon deja e foarte cald:
Dracena a crescut atat de mult incat ne gandim sa o mutam la tara:Mai avem un ficus (acum tuns si el, nu apare in fotografii pentru ca era in cada) si un trandafir japonez care deocamdata sta in balcon (lui ii place lumina dar daca da semne ca nu ii merge o sa il mut si pe el).
Am mai plantat astazi un amestec pitic (nu stiu ce o sa iasa pentru ca pana acum nu mi-au mers deloc plantele crescute din seminte).
Si pentru ca tot s-a facut loc in balcon am amenajat pentru draguta de Betty un colt (am pus in cosul ei pe care l-a ocolit cat a putut pana acum o perna invelita intr-o rochie de plaja).
Se pare ca ii place...











2 comentarii:

  1. Multumesc Silvia,
    promit sa o fac! Despre multe din ele nu stiu aproape nimic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa dracaena ta. Mi-am luat si eu una de curand. Ai idee cam cat creste intr-un an?

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină