miercuri, iunie 10, 2009

Fursecuri pentru cafea sau ceai

De ziua mea am primit de la sotul meu o presa pentru fursecuri.

O minune! Am facut mai multe feluri: cu unt, cu ciocolata sau in varianta simpla pe care o stiu de la mama si pe care am mai postat-o.

Presa se foloseste pentru aluaturi "care curg" si are avantajul ca poti coace fursecuri egale in forme foarte diverse.

Pentru fursecurile simple am mixat ingredientele (5 oua, 6 cesti faina, 5 cesti zahar tos, 5 cesti ulei si arome) am pus aluatul in presa si am format fursecurile. Le-am copt foarte repede (in cateva minute sunt gata!!!) si le-am depozitat in cutia pentru fursecuri. Se pot pastra in acest fel 1 luna.


Am facut floricele, inimioare, frunze de trifoi, stelute si inca nu am epuizat toate formele (10 la numar).

Sunt ideale la micul dejun langa o cafeluta sau un ceai aromat.

Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Arata extraordinar si sunt sigur ca merg de minune cu un ceai de fructe. Iti recomand cu caldura Goji Acai sau Fruit Garden sortimente care le poti gasi la cei de la Sweetwood. Au super preturi si in plus sunt muuult mai bune ca cele de la plic.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină