miercuri, iunie 10, 2009

Am mai cusut... - goblen IV

Zilele trecute am terminat "Maini in rugaciune":


Urmeaza sa il inramez si sa il asez pe perete (are deja un loc stabilit - o sa va spun povestea lui).
De curand am descoperit un site frantuzesc cu diagrame pentru tablouri. Evident, nu m-am putut abtine sa nu downloadez cateva si sa incep sa le cos. Primul a fost acest spiridus:

Sunt acolo o gramada de tablouri de care m-am indragostit, multe din ele dedicate copiilor.
Am incercat sa adun aici pentru mamicile cu copilasi cateva modele care includ cifre, litere sau diverse teme educative dar se pare ca nu pot copia link-uri de pe site.
Oricum, va urez spor la lucru si un sfarsit de saptamana placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină