miercuri, iunie 24, 2009

Adio cos!

Cum va spuneam in alta postare acest cos a fost cumparat (prietenii stiu mai bine...) special pentru Betuta numai ca ea l-a ignorat cu buna stiinta de la inceput. Din dorinta de a-l face atractiv pentru ea acum ceva vreme l-am decorat cu o perna si in prima faza parea ca ii face placere sa se odihneasca in el. Si-a pierdut insa interesul foarte repede iar eu nu intelegeam de ce. Dupa ce am fotografiat-o mi-am dat seama: s-a ingrasat si nu are locMititica de ea ...

2009_05280021 copy

3 comentarii:

  1. Ce scumpic este cainele tau. Sa-ti traiasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumusica e! Sa iti traiasca si sa schimbi cosuletul la fetita!!
    Si eu am o comoara fara de care nu as putea trai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut superba, schimba cosul sa poata dormi mai bine si ea, scumpica foc, sa-ti traiasca.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină