miercuri, mai 06, 2009

Lioneze cu frisca si ciocolata calda

reteta din revista :Lucru de mana
Ingrediente:
  • 250g smantana pentru frisca + zahar pudra
  • 1 ciocolata simpla
  • aluat de choux: 150g faina, 1/2 pahar lapte, 75 g unt, 3 oua, un pic sare
Mod de preparare:
Pentru aluatul de choux am pregatit cantitate dubla: 6 oua, 1 pahar lapte, 150 g unt, un praf sare, 300g faina. Am pus la fiert laptele, sarea si untul iar cand a dat in clocot am adaugat toata faina. Am amestecat, am lasat aluatul sa se raceasca putin si am adaugat oale pe rand.

Am incins cuptorul, am portionat aluatul in tava de briose folosind clestele de inghetata:

Mi-au iesit 20 de bucati. Pentru umplutura am pregatit 500 ml smantana pe care am batut-o cu telul incet pana a capatat aspect de spuma si am indulcit-o putin. Pentru glazura am topit ciocolata de menaj si am lasat-o sa curga in valuri peste lioneze:
Delicioase!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină