luni, mai 04, 2009

Friptura de porc in unt

De Sf. Gheorghe am pregatit friptura dupa o reteta a Laurei Adamache si trebuie sa va spun ca a avut o aroma deosebita. Va scriu reteta asa cum era prezentata de Laura:
Ingrediente
  • 600-700 g muschiulet de porc sau pulpa slaba
  • 100 g unt
  • sare
  • piper proaspat macinat
  • apa
Mod de preparare (sau mai bine zis cum am procedat eu):
Am topit la foc mic untul (1 pachet) si am innabusit bucatile de carne cateva minute pe ambele parti:


Pentru ca am pregatit o cantitate mai mare (in jur de 1 kg carne ) am facut operatiunea asta in mai multe transe. Am transferat bucatile sotate intr-o tava de friptura si peste carne am adaugat untul din tigaie, am condimentat, am adaugat apoi apa si cateva rosii taiate bucati


si am lasat tava la cuptor pana ce carnea s-a rumenit bine.
Am servit-o cu legume condimentate cu gomasio:


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină