duminică, mai 10, 2009

Curcan cu legume

Bucatile de curcan (piept, pulpe) dupa ce au fiert bine in supa se aseaza in tava pentru aragaz impreuna cu felii de cartofi noi (cca 1 kg), doua cepe vechi taiate inele, 2 cepe verzi tocate marunt, busuioc, rozmarin, piper, sare, usturoi, 2 linguri ulei de masline, 2 linguri sos de rosii, verdeata (eu am pus marar marinat) si o cana supa in care a fiert carnea. Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am pus-o la cuptor. Dupa cca 1 jumatate de ora am indepartat folia si am mai lasat tava in cuptor pana s-a rumenit bine.
A fost un deliciu (asta si pentru ca am gatit un curcan crescut la curte!)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină