luni, mai 04, 2009

Chiftelute si oua umplute cu ciuperci

Din aperitivele noastre nu lipsesc aproape niciodata aceste chiftelute. Le pregatim din carne de vita sau porc trecuta prin masina de tocat carne impreuna cu ceapa (2 cepe marisoare la 500 g carne) si o felie mai groasa de paine uscata. Condimentam cu sare, piper si muuult marar verde. Le prajim rapid in baie de ulei.
Pentru ca tot am pregatit ciuperci umplute cu oua am pregatit si oua umplute cu ciuperci. Am tocat coditele ciupercilor, le-am fiert in apa usor sarata, le-am innecat in maioneza, am condimentat cu sare si piper alb si am umplut jumatatile de ou. Peste ele am presarat galbenus fiert,

am decorat cu fasii de gogosar acru si le-am servit langa chiftelute:

2009_04230043 copy 2009_04230050 copy
My creation

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină