luni, mai 04, 2009

Bile de branza

Reteta de la aseeasi inegalabila Laura Sava cu putine modificari: in loc de somon afumat am pus macrou afumat si n-am mai adaugat ceapa verde

Ingrediente:
  • branza dulce (eu am folosit cam 500g)
  • un trunchi de macrou afumat
  • sare, piper alb
  • ceapa verde (sau nu)
Mod de preparare:
Branza se framanta, pestele se desface de piele si oase si se marunteste si el. Se adauga peste branza, se condimenteaza totul si se lasa la rece. Dupa o jumatate de ora (atat l-am lasat eu) am format cu mana umeda bilute pentru aperitiv si le-am servit langa maslinute si bulete de cascaval:


Au fost incredibil de gustoase si satioase!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină