joi, februarie 05, 2009

Leapsa-decoratiuni nedorite

Am primit aceasta leapsa de la Marilena si in sfarsit ii dau curs...
In materie de decoratiuni interioare gusturile mele s-au schimbat mult (aproape radical) in ultimul timp. Era o vreme in care mi se parea de prost gust tot ceea ce insemna mileu, flori crosetate pentru cheile de la sifonier (va mai amintiti?) covoare superinflorate si galerii dantelate. Mai nou toti designerii de interioare ne prezinta spatii aerisite cu mobilier mat si in forme drepte dar cu prea putine elemente personale. Mie una, ca sa imi placa, interiorul unei locuinte trebuie sa inspire caldura si din caldura asta obligatoriu fac parte obiectele lucrate manual (in familie). Asa ca din lista obiectelor pe care nu le vreau in casa mea nu fac parte nici perdelele crosetate, nici mileurile, nici pernele fantezie ci:
- parchetul laminat
- jaluzelele verticale
- scaunele de birou (si aici ma refer ca vesnicele scaune albastre!!!!!)
- obiecte stralucitoare din bazar
- icoanele cu ceas
- tablourile pictate in culori tipatoare
- fetele de masa din plastic
- cosuri de rufe sau dulapioare pentru legume din plastic
- dulapioare de baie din plastic
etc ... nu imi mai vine nimic in minte.... aaa ba da... bibelourile: balerine, porumbei, toate mi se par hidoase....

Leapsa merge mai departe la Mirela
Na, ca te-am captusit si eu cu o leapsa!

Un comentariu:

  1. Niko, da' chiar ca m-ai captusit. Imediat cum imi fac timp raspund la ea. Am fost tare bolnava in ultimele saptamani si nu prea am mai avut timp de blogarit.

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină