joi, februarie 05, 2009

Handmade by Niko

Iata ce puteti face cu cateva materiale si cu putin timp liber :Am gasit aici un tutorial despre cum poti decora o cutie din metal. Mi s-a parut o idee geniala si am preluat-o si eu.
Cu cateva accesorii (eu am avut mari probleme pentru ca am gasit cu greu in Craiova doar ceva asemanator cu ceea ce imi trebuia!!!!) si cu putina indemanare se pot realiza cateva lucrusoare decorative dar si practice pentru ca in final se pot pastra in ele tot felul de maruntisuri: nasturi, papiote de ata, creioane colorate, etc ... obiecte care lasate la vedere dau impresia de dezordine.
Deci, materiale necesare:
  • - foarfeca
  • - lipici
  • - snur decorativ de diverse culori si dimensiuni
  • - diverse cutii de metal
  • - bucati de material
  • - ata de cusut
  • - ata decorativa
  • - vatelina

Vatelina mea era "la metru" si arata asa:In prima faza am ales un model de cusut pe etamina din cartea asta care mie acum imi e si mai draga pentru ca tatal meu mi-a cumparat-o cand aveam doar cativa anisori:Am ales un model simplu si l-am cusut foarte repede:Apoi am procedat in felul urmator:
- am luat o bucata de carton subtire si am decupat conturul cutiilor (eu am decorat doua cutii)
- am invelit fiecare bucata de carton in vatelina
- la fiecare pas am folosit lipiciul- si am lasat mereu timp pentru uscarea lui- avand doua cutii pentru una din ele am imbracat bucata de vatelina intr-un petec de perdea iar pentru cealalta am folosit etamina cusuta- dupa perioada de uscare am prins cu ac si ata marginile- apoi folosind lipiciul aplicat direct pe cutii si snurul taiat la dimensiunile corespunzatoare am imbracat lateralele cutiilor- am prins 'capacul' imbracat in material cu lipici- l-am infasurat cu ata pentru a se lipi frumos si l-am lasat sa se usuce peste noapte- cu capacul de etamina a fost putin mai complicat; am luat ata macrame si am masurat de 12 ori perimetrul cutiei plus cca zece centimetrii- am rasucit ata, am prins-o la jumatate si i-am innodat capetele; a rezultat un snurulet- am lipit snurul in jurul capacului folosind acelasi lipici- l-am lasat si pe el sa se usuce peste noapte
- in ziua urmatoare am lipit snurul si pe partile mobile ale cutiilor (acolo unde mai era cazul) si iata si rezultatul final:Asa cum va spuneam in aceste cutiute se pot depozita tot felul de nimicuri:Sau.... si mai elocvent:In cautarile mele prin mercerii am gasit aceste panglici argintii si le-am folosit pentru cutia cu ate si ace (cutie care facea parte dintr-un set si era destinata initial pastrarii fursecurilor....)Nu-mi plac lucrurile stralucitoare dar asta e, trebuie sa recunosc: arata mult mai bine asa...





12 comentarii:

  1. felicitari, au iesit extraordinare!de cand mi-am propus si eu sa fac asta, dar n-am avut timp :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Niko ai realizat ceva frumos!
    Sunt idei care prind bine si altora.
    Multumim ca le-ai impartasit cu noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult Irina, esti o draguta! Au iesit putin altfel decat ma asteptam eu (am scris in post:greu cu materialele la noi....tot caut o mercerie on-line in Ro si nu gasesc)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lia, multumesc!
    Ma bucur ca ai gasit folositoare ideile "mele"! Am lucrat cu drag la ele si de aceea cred ca vor mai fi multe altele... am gasit o multime de tutoriale pe net. Mi-au placut tare mult si canile postate de tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. scuze, nu rogoblen, ci

    http://www.goblenart.ro/

    RăspundețiȘtergere
  6. Irina, am descoperit in vara site-ul celor de la Goblenart tot datorita tie (ai vorbit despre ei cand ai fost in moldova, nu?)dar sincera sa fiu nu am comandat inca de la ei pentru ca preturile mi s-au parut marisoare.... desi au niste lucruri care m-au cucerit.
    Poate in curand o sa-mi revin financiar si atunci...

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte util tutorialul.Am sa mai revin pe aici! Banuiesc ca se poate "ajusta" la tot felul de cutii.

    RăspundețiȘtergere
  8. I am doing research for my college paper, thanks for your great points, now I am acting on a sudden impulse.

    - Kris

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină