duminică, ianuarie 18, 2009

Stelute cu unt

In graba din Ajun am reusit sa fac doar aceste stelute cu unt (foarte, forte apreciate de toata lumea) si prajitura Bounty pe care o s-o postez curand. Stelutele mi-au rapit ceva mai mult timp dar a meritat.
Ingrediente:
  • 300 g faina
  • 200 g unt
  • cca 80 g zahar
  • un plic praf de copt
  • doua plicuri zahar vanilat
  • un ou
  • un praf sare
Mod de preparare:
Se amesteca ingredientele in felul urmator: untul cu zaharul, sarea si zaharul vanilat apoi se adauga oul si la final faina amestecata in praelabil cu praful de copt. Rezulta o compozitie tare care se pune la rece pentru cca o jumatate ora:
Se intinde coca in foaie si se taie cu forma stelute. Se coc la foc potrivit. Se decoreaza dupa plac.
Eu, din criza de timp, nu am ales un model anume: am topit ciocolata de menaj impreuna cu o lingura de smantana si am lasat-o pur si simplu sa curga peste stelute.
 
Iar din aluatul ramas am copt si o "crenguta de brad". Intentionam sa fac cu ea un aranjament dar pentru ca am plecat la tara n-am mai reusit iar la intoarcere sotul meu a mincat crenguta convins fiind ca nu mai e nevoie de ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină