duminică, ianuarie 18, 2009

Prajitura Bounty


Incredibil de gustoasa!!!! Reteta am preluat-o de aici (adica de pe blogul Georgianei).

Ingrediente
Pentru blat:
  • 190 gr. unt;
  • 150 gr. zahăr;
  • 3 ouă;
  • 300 gr. făină;
  • 3 lg. cacao;
  • 3 lg. lapte;
  • 1 plic praf de copt.
Pentru cremă:
  • 450 ml. lapte;
  • 4 lg. şi jumătate de griş;
  • 120 gr. unt;
  • 120 gr. zahăr;
  • 150 gr. nucă de cocos;
  • 3 lgt. esenţă de vanilie.
Pentru glazura:
  • 200 gr. ciocolată;
  • 1 lgt. miere (eu nu am pus pentru ca nu am avut in casa atunci)
Modul de preparare e extrem de simplu si pentru blat si pentru crema: toate ingredientele se mixeaza. Pemtru blat rezulta o compozitie care se coace la foc mediu (nu stiu exact cat pentru ca nu am cronometrat).
Pentru crema ingredientele se amesteca pe foc pana rezulta o compozitie groasa. Se intinde peste blat cat e calda.
Pentru glazura se topeste ciocolata pe foc (eventual pe baie de abur) si se intinde peste crema.

In reteta Georgiana spunea sa amestecam ciocolata cu o lingurita miere. Pentru ca eu nu am pus miere glazura mea a fost putin aspra iar dupa ce prajitura s-a racit a fost nevoie sa o tai cu un cutit cald.

Fotografii cu bucatele de prajitura nu am pentru ca am luat-o cu noi la tara iar acolo... am avut destule alte lucruri de fotografiat.


3 comentarii:

  1. Delicioasa prajitura,imi place mult!
    Am vazut si alte bunataturi, o sa te mai vizitez ;-D
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. E intr-adevar e delicioasa! Ma bucur ca ai gasit lucruri interesante pe blogul meu. Te astept oricand cu placere!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica ma bucur ca ti s-au parut interesante articolele mele.... asta am vrut sa spun...

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină