duminică, ianuarie 11, 2009

Croissant cu stafide si mac

Ingrediente:
  • 1 kg faina
  • 2 pahare lapte
  • 25 g drojdie
  • 1/2 lingurita sare
  • 50 g zahar
  • 1 pachet de unt
  • 4-5 lingurite mac
  • 3-4 lingurite stafide care au stat o jumatate de ora in rom

Mod de preparare:
Se opreste o jumatate din pachetul de unt pentru uns. Restul ingredientelor se amesteca si se lasa la dospit intr-un loc cald. Dupa cca o ora se taie aluatul in bucati si fiecare bucata se intinde foaie. Se unge cu unt topit:Si se taie ca pentru cornuri:Se ruleaza si se pun intr-o tava tapetata cu hartie de copt:Se ung deasupra cu faina defacuta in apa si se coc la foc mediu pana sint rumenite bine:Au o aroma deosebita datorita untului si sint foarte consistente. Dupa ce se racesc crusta lor devine usor crocanta dar se pot consuma si dupa 2-3 zile fara a fi nevoie sa le incalzim. Sint ideale pentru o excursie.

3 comentarii:

  1. Niko draga mea, ti-am dat o leapsa aici http://www.in-familie.ro/leapsa-5/, dar cred ca nu ai observat. Astept pozele.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela, stiuuuu dar frigiderul meu e tare golas. Tot incerc sa caut la prieteni un frigider cu magneti sa imi pot spala obrazul :D
    Te pup,

    RăspundețiȘtergere


Va multumesc mult pentru vizita si comentarii.
Daca nu va raspund va rog sa ma iertati, inseamna ca Raducu imi
cere toata atentia.

✍ Niko

Totalul afișărilor de pagină